PUUR! IS 5 JAAR

Puur.nl Puur.nl Puur.nl

Servicemelding

Ik heb een beschadigd of een ontbrekend product, wat kan ik doen?

Indien je bij aflevering constateert dat een product ontbreekt of is beschadigd dien je dit binnen 48 uur (op werkdagen) middels het “Servicemelding formulier” aan PUUR! Sanitair & Tegels te melden. Na het verstrijken van deze termijn kan het zijn dat de leverancier jouw klacht niet meer in behandeling neemt.

Ik heb een defect product, wat kan ik doen?

Indien er binnen de garantietermijn een defect optreedt aan een door ons geleverd product kun je dit aan PUUR! Sanitair & Tegels melden door het “Servicemelding formulier” in te vullen. Wij zullen jouw aanvraag dan bij de fabrikant indienen.

Ontvang ik van ieder product een garantiebewijs?

De factuur is je garantiebewijs. Bij een eventueel defect dien je een ingescande kopie van de factuur mee te zenden.

Mijn product wordt omgeruild. Hoe gaat dit in zijn werk?

Als je bericht hebt gekregen dat je defecte product wordt omgeruild, dan maken wij met jou een afspraak voor het omruilen. Zorg er wel voor dat het defecte product klaarstaat voor onze chauffeur! Anders kunnen wij niet omruilen en moeten wij later terugkomen, dit kan tot extra kosten leiden.


Klik hier voor het serviceformulier.

  • +20 jaar ervaring
  • 5 jaar pure garantie
  • 3 Fysieke showrooms